09:45 Результати соціологічного дослідження «Інтернет – послуги Ваші потреби та ступінь їх задоволення» | |
В Старобільській ЦРБ протягом листопада 2015 року було проведено опитування користувачів інтернет – центру.Мета опитування : вивчити думку користувачів щодо діяльності центру і послуг, які тут надаються. Було опитано 30 респондентів користувачів інтернет - центру. Було визначено, що найбільший процент від загальної кількості мають вік від 18 до 20 років та від 31 до 50 років. Проаналізувавши фах респондентів бачимо такі результати: Серед опитаних людей основним мотивом звернення за інформацією до глобальної мережі Інтернет є:
Було визначено, що користувачі найбільше звертаються до вітчизняних сайтів ( 53 %) , 24 % мають регіональні сайти і 23 % зарубіжні мережі - майже порівну. Результати опитування показали, що інтернет ресурси приваблюють користувачів: Результати опитувань показали, що більшість респондентів оцінили так роботу інтернет – центру :
Із побажань користувачів для кращої роботи центру найбільш значимими є :
Проаналізувавши відповіді опитаних , слід зазначити, що на сьогодні користувачі бібліотеки активно використовують інформаційні ресурси для пошуку різноманітної інформації. Популярністю користуються як вітчизняні так і регіональні та зарубіжні сайти. Основна тематика запитів - це освіта та самоосвіта, дозвілля, відслідкування оперативних новин та пошук роботи. З метою кращого задоволення потреб користувачів бібліотекарям слід частіше звертатись до електронних бібліотек , видавати рекомендаційні списки сайтів , рекламно - інформаційні видання, буклети , листівки ,які б допомагали в освоєнні фахових навиків і знань, надавали певні підказки для здійснення професійної діяльності, можливість завжди бути в курсі новин, кращого досвіду:
Розміщувати ці видання у відділах бібліотеки , сільських бібліотеках, організаціях та установах, що буде сприяти додатковій рекламі інтернет – центру. Слід звернути увагу користувачів на можливість отримання інформації щодо діяльності влади, якісних адміністративних послуг, участі у державотворенні, навиків роботи з офіційною інформацією та інструментами е-урядування, доступ до публічної інформації за допомогою сучасних інформаційних технологій бібліотеки.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |